"Enter"a basıp içeriğe geçin

Marka Değeri ve Bilinirlik Yaratmanın Formülü

1eed6114c6dce164d3e218df2f3c0721fa77f87682a368de0420266cf6d77894Danimarkalı yaratıcı dijital ajans INET-DESIGN markaların logo ve renkten ziyade görsel kimlik kazanma sürecini inceleyen bir video hazırladı.

Markaların ölçekleri ne olursa olsun yarattıkları algı ve kurumsal kimlik doğrudan marka değerini etkiliyor. Logo tasarımı, renk, kullanılan font ve dahası markanın algılanmasını ve hatırlanmasını sağlıyor. Bir markayı değerli yapan etkeni nokta atışıyla gün yüzüne çıkaramayabiliriz. Tek bir değişken tek bir faktör bulunmuyor. Fakat yaratıcılık, ileri görüşlülükle beraber markaya dair en küçük görsel veya görsel kesiti markayı hatırlanabilir hale getirir.

Bu ayın başında logosunu ve kurumsal kimliğini değiştiren Google gibi konumlandırma değişiklikleri de yaşanıyor. Danimarkalı yaratıcı dijital ajans INET-DESIGN da KFC’den Star Wars’a kadar birçok farklı sektörde bulunan unutulmaz markaları derleyerek akıllarla iz bırakan markaları ve onların altında yalan sihri ortaya döken bir videoya imza atmış.

İyi seyirler.

Branding from inetdesign on Vimeo.

Bir Cevap Yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.